Школа – невід’ємна частина життя кожного з нас. Вона грає велику роль у становленні дитини як особистості, дає поштовх до здобуття знань й соціального розвитку. На період дорослішання школа впливає на дитину на рівні з родиною. А якщо ці два чинника поєднати – результат перевершить усі сподівання. Дійсно, робота з батьками в школі може полегшити й допомогти дитині пережити ці роки й згодом отримати бажаний результат. Допомога має заключатися у співпраці батьків із педагогічним складом та безпосередньо з самою дитиною.
Співпраця школи з сім’єю є запорукою успіху у навчанні та вихованні учнів. Існують перевірені часом та декількома поколіннями інструменти, які допомагають налагодити дану співпрацю. По-перше, слід виокремити групу активних батьків – батьківський комітет, який в своїй діяльності буде виражати думку батьківської сторони. Діяльність батьківського комітету не повинна бути обмежена лише фінансовою стороною стосунків. Чим активніша позиція батьків та їх участь в навчально-виховному процесі, тим краще. По-друге, слід обрати засоби ефективної взаємодії з сім'єю, це можуть бути різноманітні збори та обговорення, зустрічі, які повинні мати системний характер та проводитися щонайменше два рази на навчальний рік.
Система виховної роботи школи складається на основі взаємодії школи, батьків і вчителів
- Загалношкільні батьківські збори
- Класні батьківські збори
- Загальношкільні та класні заходи
- Індивідуальні консультації для батьків
- Дні відкритих дверей
Чільне місце у вихованні дитини завжди відводилося сім’ї, а тому співпраця з батьками має кілька стратегічних напрямків:
Психолого-педагогічна просвіта батьків (на засіданнях батьківського всеобучу адміністрація школи, вчителі, шкільний психолог, представники правоохоронних органів, лікарі спрямовують батьків на необхідність створення оптимальних умов для збереження життя і здоров’я дітей, формування гуманних стосунків з дітьми , попередження насильства в сім'ї.
Організація діяльності батьківського комітету школи.
Участь представників батьківської громади в діяльності ради школи, ради профілактики правопорушень, що сприяє підвищенню авторитету батьків серед учнів та педагогів школи;
Індивідуальна робота з батьками учнів.
Коментарi